JOM SINGGAH

Wednesday, July 13, 2011

COOL SIOT: CARA2 ULTRAMAN BERTUKAR

salam....

ultraman.....sapa yang x knal....gua rasa suma kenal....daripada budak kecik sampai la atuk2 dan nenek2 kat kampung tuh.....gengster...mafia...along...pon kenal ngan ultraman.... betul x...


arini gua nak citer pasal cara2 ultraman bertukar.... sapa tau angkat bontot.....haqhaqhaq.... ultraman nih kalau nak tukar mesti ada gadget... jom tengok antara gadget2 yang ultraman nih guna....

guna cincin bai......cam cincin tikam 50 sen je.....

cam mende yang letak kat puncak pokok krismas pulak.....

ni lagi smart...lompat pastu gabung terus jadi ultraman....x yah gadget2....


nih pulak guna jam....rolex ke baby G.....haqhaqhaq


nih ultraman Gaia...antara feveret gua....bes ooo....


nih ultraman betino (pompuan)....

gadget dia cam kamen rider la pulak......

guna spek mata pon bole....

sebenarnya banyak lagi tapi gua x larat nak taip.....haqhaqhaq...tengok je la video kat bawah nih....

nih gua sediakan video ultraman bertukar...


kat malaysia pon ada ultraman tau.....hamzah ian....ala yang blog Terbang Tinggi Tinggi tuh.....x caya pi blog dia...haqhaqhaq....

6 comments:

syiela said...

hahaha... anak2 syiela suka nih :)

pha is said...

teringat pula zaman "muda"2 dulu.. hehehe.. feveret aku pulak dyna... "tanjai" dia lawa.. hehehe

Ardini Humaira said...

hehehe dulu rasa xmo p kelas tambahan gara2 ada otomeng

hanafijaafar said...

ultraman la legenda sepanjang zaman. walaupun jalan cerita macam sama dah berpuluh-puluh tahun, tapi orang tetap nak tengok jugak...

Muhamad anuar Marsib said...

Menarik.. setiap Ultraman mempunyai trandmark yang tersendiri untuk bertukar..

Pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat menyambut hari raya Aidil Adha.. Saya kirimkan koleksi ucapan hari raya sms sebagai tanda ingatan dari jauh..


Koleksi SMS Ucapan Raya AidilAdha pilihan Anuar

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/